hak cipta terpelihara.

بسم الله الرحمن الرحيم

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Sunday, May 15, 2011

ade budak lukis ituuuu..

hye peeps!

we meet again,, ecehhh hahaa
adehh penat n panass la mlm ney,,,
ok2,,
tadi kan,, ade budak lukis lukisan comel,,
yeah comel,, sangat comel,,,
saje je kan nak repeat,,, hehe

kejap lagi mesti budak senget tu bace entry aku ney,,,
for sure,, ahahaa
btw,, aku tengah skype ngn budak ney,,
member aku ney unik taw coz name dia alien ahahhaa,,,
aku je boleh panggil dia alien tahu,, hiiihi

tapi sory la kat dia,, adehh
my bad,, aku tak boleh buat bnde banyak2,,
aku cepat penat n lost kejap,, hihii
tapi aku nk skype jugak,, mane boleh tinggal dia,,
satu hari tak bersenget dengan dia,, bagai tak sempurna hidup,,,
cewahhhhhhhhh,,,, ahhahaa

tapi kan,, kan,,,
budak senget ney pandai melukis taw,,
comel je dia lukis,, hihii
dia da letak kat blog dia dah,,,
huhu,,,,
nak tengok tak pic ape,,,
jeng,, jeng,, jeng........
"
"
"
"
"
"
"
"
tarrrrrrrraaaaaaaaaaaa....


hehhee comel tak???
well... pingu sayang alien,,, ahhahaa
alien jangan moody2 taw,,,
nanti pingu risau,,,
see,,, pingu prihatin kan?? kan?? keh3

nah alien,, pilih2,,, nak mane satu hihi

nak sayang kawan banyak2 tak pe kan??
kan2?? huhuu

6 comments:

kEm aLi said...

yay ! sya p0n say dak senget..heh heh..t jgn lpa tnjuk kt cucu cicit awk tau lukisan ni..haha

manjae camiela said...

hahaa,,, ta mau la tunjuk,, sy nak tengok sowang2 je,, huhu,, boleh???

kEm aLi said...

haha..0k,tg0k la s0rg2..awk an ska tamak n kedekut an ? an ? haha

manjae camiela said...

hahaa,, ney sy punye sowamg,, mne boleh shre huhu

kEm aLi said...

haha 0k la2..smpn lek l0q n0h..sya lukis khas tuk awk tu..heh heh

manjae camiela said...

hehee,,, mesti la,,, huhuu