hak cipta terpelihara.

بسم الله الرحمن الرحيم

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Monday, October 17, 2011

IPG aku masuk TV3 ohh..

assalamualaikum ^^

15 october 2011... tarikh bersejarah bagi IPG aku sebab dah dinobatkan sebagai IPG Kebitaraan Sukan. walaupun aku tak minat sukan, tapi sebagai warga IPG Kampus Raja Melewar ney. aku berasa bangga sebab dekat malaysia ade 3 buah IPG je yg diiktiraf sebagai IPG sukan,. hmm tak silap aku laa... ney ade short video dari TV3 yang merakamkan sesi dialog pelajar dengan TPM.. nahhh



 haaa.. majlis tu buat dekat IPG aku tau.. ehemm.. n ade students IPG aku jugak masuk tv.. wahh.. untunglah kan.. classmate aku pon ade tuu.. tumpang happy jela.. hehe..nak berita lanjut boleh rujuk SINI okay..

p.s: lepas ney aku kena rajin bersukan la pulak.. erkkk

10 comments:

Kancil 8349 said...

Raja Melewar rupanya...Kancil ramai kawan dulu time belajar kat IPG Tun Hussien Onn Batu Pahat...kami sentiasa berhubung untuk berkongsi maklumat dan soalan...kini kami masih berhubung...semoga kamu menjadi guru yang cemerlang

manjae camiela said...

ow yeke.. ex student IPTHO ke? sy pon ade kawan kat sane jugak.. hehe.. btw thanks.. insyaallah :)

miss epal said...
This comment has been removed by the author.
miss epal said...

aku bangga gak :)
ipg kau ipg aku gak..hehe
wlupun rehearsal ta g kan kan kan ?

manjae camiela said...

miss epal : eheemmm.. hehe. aku kena buat surat tunjuk sebab... wuuuu kantoi T___T

miss epal said...

weh mcm mane bole kntoi ouhh ?

manjae camiela said...

lecturer check attendance, haha, masak2 ,, fuhhh

eyryn said...

hehe.. bangge tak ? bangge tak ?
mesti best !

miss epal said...

haha..padan muke..kelas aku ta pna anta attendance kot..

miss epal said...

haha..padan muke..kelas aku ta pna anta attendance kot..