hak cipta terpelihara.

بسم الله الرحمن الرحيم

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Sunday, October 2, 2011

saya nak jadi pari-pari kuyu awak.

hye awak..
hye alien budak senget..
haha.. 
ohh dulu suke ejek saye pingu senget kan..
sekarang pari2 kuyu bawa penyapu pulakk..
ohh takpe2..
dengan budak senget ney..
aku sume cakap takpe..
lagi 1 aku suke sangat bagi dia menang tanpa bertanding,
suke la kan diaaa..
lagi 1 kan..
dia selalu buat aku lupe problem bila melayan dia merapuu..
walaupun kuat merapu tapi budak ney sangat unik la bagi aku,
aku tak penah lagi jumpe kawan macam dia..
sumpah aku sayang dia laaa..
alienn senget..



awak ney nyanyuk laaaa..
saya cakap bulan october sebab...
errr sebab...
anniversary persahabatan kita la awak..
bukan pasal pari2 kuyu lahir.. haha
saje je kan tuhhhh...
okay laaa.. meh saye tolong ingatkan..

15 october 2010.
pada pukul 7.54 p.m
wall post pertama kita mencecah 250 komen.

errr...
tu jela kot ...
eh ingat tak ney budak senget oiiii???
tak ingat jugak,,
nak merajuk laaaa...

nahh.. awak la laptop saye,.bluerkkk :P


p.s: saya nak jadi pari-pari kuyu awak laaa.. boleh tak budak senget? hihi..

10 comments:

kEm aLi said...

0ooh..b0leh2..tapi blajaq terbang dlu la awk n0h..haha

manjae camiela said...

ehh.. saye boleh terbang laaa,, tak percaye?

kEm aLi said...

0oo..x langsung..haha

manjae camiela said...

hyeee... baru bangun tidoo.. penat laahh terbang,, hihi

kEm aLi said...

eceh,tp napa x smp sni p0n ? haha

manjae camiela said...

ade laaa.. awak tido tadiii.. haaa tak pasan saye kan

kEm aLi said...

pari2 ni tipu plak..mna da sya tid0 arini.juz tlelap x smp 5min p0n..haha

manjae camiela said...

nipuuuu... tadi sy datang awak tido berdengkurrr lagi taw hahaa

n.a.d.i.a said...

wah sweetttttttttt hihihik

manjae camiela said...

nadia: ehhe,, baby ney,, malu laaa :P