hak cipta terpelihara.

بسم الله الرحمن الرحيم

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Friday, October 7, 2011

tak tahu nak bagi name ape.






yeah . aku ade sleeping partner baru tau..
cumel.. tapi tak tau nak bagi name ape.. errr
kawan2 yg datang bilik aku ade sorang suka sangat dengan beliau ney.
fanatic mungkin.  siap bagi name didu pulak.
euwww.. macam pelik je. haha
dia jugak beria soh aku belikan pulak.. cehhhh..
n dia la yg snap pic kat atas ney..
aku pon tak pasan bile.. tinggal fon atas meja.
tapi lawa jugak. kena dengan bed sheet aku ney. haha.
ape2 jela. aku pon dah ngantok sangat dah.
esok class.. ouh.. gonna hit the sack yaw.. nite :)

p.s: still thinking n keep thinking. apakah name paling sesuai ekkkk.. okay mimpi dulu. zzzzzz

6 comments:

kEm aLi said...

letak jala nama sya.kan senang,,haha

Nisa Greennnpanda said...

hihi~.. apsal ur fren xbli gak patung dolphin tue? ^_^

manjae camiela said...

kem : hehe.. tak boleh. nt sy ase cam awak lak yg sy tertumpah ailio basi nanti.. :P

nisa: haa tu la kan.. ish3 :)

kEm aLi said...

0oo..0k2,cri nma laen..haha

n.a.d.i.a said...

panggil baby laa. sbb baby pilihkan ngn mommy. hikhikhik

manjae camiela said...

kem: hehe.. okay keep searching

nadia: yeke.. haha so sape pilih sbnarnye ney??