hak cipta terpelihara.

بسم الله الرحمن الرحيم

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Saturday, May 19, 2012

bila rindu itu datang

bila rindu itu datang,
hanya tuhan ngerti rasa itu,
pedih hati bukan sembarang,
sumpah aku tak tipu.

bila rindu itu datang,
hati bagai ditusuk dalam,
rasa itu buatku kecundang,
tak mampu lagi ku pendam diam.

bila rindu itu datang,
pahit manis terimbas bak wayang,
senyum gelak tawamu aku terbayang,
tetapi sayang,
hilang semua melayang.

lenyap. hilang. 


tinggal aku disini.
rindu ku tanggung sendiri.
tanpa kau disisi.
hanya kenangan berteman sepi. 

p.s: saya rindu awak, alien senget saya. sampai mati saya sayang awak =(

sumber gambar : SINI

9 comments:

Tengku.Dream said...

alala bestnye anak dady buat sajak xD

manjae camiela said...

bukan sajak tapi luahan sepenuh hati =)

Naz Zan said...

smoga nanti dapat jumpa dia ye =)

kEm aLi said...

ehems. tertusuk hati sya mbacanya.haha. miss yah too :B

manjae camiela said...

naz : yeahhh =) hopefully

kem : yeayy alien senget saya datang =)

kEm aLi said...

yala. mai tengok bunga bunga cinta. haha

manjae camiela said...

kem : hehe. bunga2 rindu laa. rindu kat alien senget =P

Ayyza May said...

Ahh benci bila malam-malam nak tidur, jadi rindu.

manjae camiela said...

ayyza : rindu datang tiba2 =)