hak cipta terpelihara.

بسم الله الرحمن الرحيم

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Monday, June 4, 2012

terima kasih kalian

terima kasih kalian
kerna bikin aku kuat
terima kasih kalian
kerna bikin aku hebat

terima kasih kalian
di atas caci maki
terima kasih kalian
bikin aku sedar diri

terima kasih kalian
di atas kata tulang dusta
terima kasih kalian
bikin aku kenal dunia

terima kasih kalian
kerna jual cerita palsu
terima kasih kalian
kerna jadi rencah hidup seorang aku

terima kasih kalian
kerna banyak tabur jasa
meskipun banyak derita kalian berikan
tidak apa, aku redha.



sumber gambar sini

5 comments:

Nurul Fazlina Mohamad Zahran said...
This comment has been removed by the author.
kEm aLi said...

harap kalian tu bukan saya :B

manjae camiela said...

fazlina : thanks. saya datang sana nanti =)

kem : hehe setentunya bukan anda =)

kEm aLi said...

ah agak dah. konfiden2. haha

manjae camiela said...

hehe. bagus la konfiden. hoho. syg awak alien senget saya =P